ශ්‍රී ලංකා විදුලි සංදේශ නියාමන කොමිෂන් සභාව


අංක යෙදීම

TRCSL ශ්‍රී ලංකාවේ විදුලි සංදේශ අංශය සඳහා අංක යෙදීමේ සම්පත් වෙන් කිරීම ඇතුළුව ජාතික අංක යෙදීමේ සැලැස්ම කළමනාකරණය කරයි. අංක යෙදීමේ සැලැස්ම අංක යෙදීමේ සම්පත් භාවිතය සඳහා රාමුව සහ මාර්ගෝපදේශ සපයයි.

ජාතික අංක යෙදීමේ සැලසුම

කෙටි කේත

 

VOIP බාධා ඉවත් කිරීම

1991 අංක 25 දරන විදුලි සංදේශ පනත සහ එහි 1996 අංක 27 දරන සංශෝධන පනත යටතේ ජාත්‍යන්තර විදුලි සංදේශ සේවා මඟ හැරීමේ අරමුණින් ශ්‍රී ලංකාව තුළ VOIP සඳහා ඉඩ ලබා නොදේ. එබැවින් පහත VOIP යෙදුම් සියලුම ක්‍රියාකරුවන් විසින් අවහිර කරනු ලැබේ.
නමුත්, ව්‍යාපාරවලට VOIP භාවිතා කිරීමේ වැදගත්කම අපට වැටහෙන බැවින්, TRCSL විසින් VOIP යෙදුම අවහිර කිරීම ඉවත් කිරීමට හිමිකම් පෑමට පරිශීලකයින් / පාරිභෝගිකයින් / සේවාදායකයින්ගේ කාණ්ඩවලට ඉඩ දීමට තීරණය කර ඇත.

VOIP යෙදුම් අවහිර කිරීමට තාක්ෂණික පරාමිතීන්

අංකය තාක්ෂණික පරාමිතීන් / කොන්දේසි විස්තරය
01 සම්බන්ධතා වර්ගය

සමමිතික බ්‍රෝඩ් බෑන්ඩ්, ලීස්ඩ් සම්බන්ධතාව, අසමමිතික බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් හැර ජාත්‍යන්තර පුද්ගලික ලීසිං පද්ධතිය

ADSL,GPRS,3G,HSPA,Wimax යනාදී තාක්ෂණයන් භාවිතා කරන සම්බන්ධතා

02 පරාසය ≥ 1Mbps
03 ප්‍රොටොකෝල/යෙදුම VOIP ආශ්‍රිත යෙදුම, ප්‍රොටෝකෝලය, පෝට් යනාදිය. SIP H.323,IAZ.RTP,MGCP.H.248,Megaco,SCCP වැනි නීතිවිරෝධී බයිපාස් සඳහා භාවිත කළ බවට සැක කෙරෙන අතර H323 (TCP1720),SIP (TCP) වැනි සම්බන්ධිත පෝට /UDP 5060-5061)

VOIP යෙදුම අවහිර කිරීම ඉවත් කිරීම හෝ නිදහස් කිරීම සඳහා හිමිකම් පෑමට සුදුසුකම් ඇති පරිශීලකයින්/පාරිභෝගිකයින්/සේවාලාභීන්ගේ කාණ්ඩ

  1. බලපත්‍රලාභී PSTN ක්‍රියාකරුවන්
  2. PSTN ක්‍රියාකරුවන්ගෙන් අන්තර් සම්බන්ධතාවයක් ලබාගෙන ඇති EGO ක්‍රියාකරුවෙක්, TRCSL හි සත්‍යාපනයට යටත්ව අන්තර් සම්බන්ධතාවය ක්‍රියාත්මක වේ.
  3. TRCSL සනාථ කිරීමට යටත් බලපත්‍රලාභී ISP
  4. TRCSL විසින් අනුමත කරන ලද බලයලත් ඇමතුම් මධ්‍යස්ථාන හෝ BPO
  5. රට තුළ සිටින තමාගේම නිලධාරීන් සමඟ සන්නිවේදනය කරන ඕනෑම පාරිභෝගිකයෙක්.
  6. ජාත්‍යන්තර සැපයුම්, ජාත්‍යන්තර බැංකුකරණය සහ තොරතුරු තාක්ෂණ/මෘදුකාංග සංවර්ධන සහ උපකාරක සේවා ආදිය හසුරුවන ඕනෑම පාරිභෝගිකයෙක්
  7. TRCSL සනාථ කිරීමට යටත්, නීති විරෝධී හඩ මඟහැරයාම් ස්ථාපිත කිරීමට සහ අවසන් කිරීමට භාවිතා නොකරන වෙතන් යෙදුම් සඳහා ඉහත දක්වා ඇති ප්‍රොටෝකෝල්/පෝට භාවිතා කරන ඕනෑම පාරිභෝගිකයෙක්.

VOIP පහසුකම් සක්රිය කිරීමේ ක්රියා පටිපාටිය

  1. පාරිභෝගිකයා ඉල්ලුම් පත්‍රය පරිපූර්ණ කර VOIP අවහිර කිරීම ඉවත් කිරීමේ ඉල්ලීමට ප්‍රමාණවත් හේතු සහිතව TRCSL වෙත අදාළ ක්‍රියාකරුවන් හරහා භාර දිය යුතුය.
  2. TRCSL විසින් අනුමැතිය ලබා දුන් පසු පාරිභෝගිකයාට පිටපතක් සහිතව මුල් ලේඛනය සේවා සපයන්නා වෙත යවනු ලැබේ
  3. පාරිභෝගික ලැයිස්තුව TRCSL විසින් භාවිතා කරනු ලබන්නේ ජාත්‍යන්තර හඬ ඇමතුම් මග හැරයාම් ජාලයට අදාළ ක්‍රියාකාරකම් සම්බන්ධයෙන් පමණි
  4. අනුමත කිරීමේ කොන්දේසි වලට අනුකූල වන බව සහතික කිරීම සඳහා TRCSL විසින් පාරිභෝගිකයා අධීක්ෂණය කරනු ලැබේ