විදුලි සංදේශ ක්ෂේත්රයේ සිදුවෙමින් පවතින බහුවිධ තාක්ෂණික වර්ධනයන් හේතුවෙන්, ටෙලිකොම් නියාමනය වෙළඳපොලේ තත්ත්වය අනුව වෙනස් වේ. පාරිභෝගික ආරක්ෂාව, මතභේද විසඳීම සහ බලාත්මක කිරීම වැනි ක්රියාකාරී අංශ ඵලදායී නියාමන රාමුවකට ඇතුළත් වේ. TRCSL හි අනුකූලතා අංශය එහි කාර්යයන් හරහා විදුලි සංදේශ ක්ෂේත්රයේ සංවර්ධනයට සහ පාරිභෝගික සුබසාධනය වැඩි කිරීමට හැකි පරිසරයක් නිර්මාණය කිරීම අරමුණු කරයි.
අනුකූලතාව සහ බලාත්මක කිරීම යනු විදුලි සංදේශ සැපයුම්කරුවා රීති සහ රෙගුලාසිවලට අනුකූල වන්නේද යන්න තහවුරු කරන ක්රියාවලියයි. සාර්ථකව බලාත්මක කිරීම සඳහා, 1991 අංක 25 දරන සංශෝධිත ශ්රී ලංකා විදුලි සංදේශ පනත යටතේ ශ්රී ලංකා විදුලි සංදේශ කොමිෂන් සභාව වෙත බලතල පවරා ඇත.
ශ්රී ලංකා විදුලි සංදේශ කොමිෂන් සභාවේ නියාමන අනුකූලතාව පහත ක්ෂේත්ර යටතේ ක්රියාත්මක වේ;
අවේක්ෂණය
ශ්රී ලංකා විදුලි සංදේශ කොමිෂන් සභාවේ එක් ප්රධාන අරමුණක් වන්නේ ශ්රී ලංකාව තුළ විශ්වසනීය හා කාර්යක්ෂම ජාතික සහ ජාත්යන්තර විදුලි සංදේශ සේවා සැපයීම සහතික කිරීමයි. මෙම කාර්යය සඳහා, විශ්වාසනීය, කාර්යක්ෂම සහ ගුණාත්මක විදුලි සංදේශ සේවාවක් සැපයීම සඳහා විදුලි සංදේශ සේවා සපයන්නන් ඔවුන්ගේ නියාමන වගකීම්වලට හා අනුකූල වන බව සහතික කිරීම සඳහා නියාමන ක්රියාමාර්ග ගත යුතුය. මේ සඳහා කර්මාන්තය පිළිබඳ අඛණ්ඩ අවේක්ෂණය සහ සුදුසු නියාමන ක්රියාමාර්ග බලාත්මක කිරීම අවශ්ය වේ. ශ්රී ලංකා විදුලි සංදේශ කොමිෂන් සභාවේ අනුකූලතා අංශයේ අවේක්ෂණ ඒකකය විසින් මෙම වගකීම් සිදු කරනු ලැබීය.
සේවයේ ගුණාත්මක බව
අගය එකතු කළ සේවාවන් සඳහා මාර්ගෝපදේශ
බලපත්රලාභී ජංගම සහ ස්ථාවර ක්රියාකරුවන් විසින් සපයනු ලබන අගය එකතු කළ විදුලි සංදේශ සේවා සඳහා වන අතිවිශේෂ ගැසට් පත්රය
ඉංග්රීසි / සිංහල / දෙමළ
ක්රියාකරු ප්රවර්ධන පණිවිඩ සඳහා ක්රියාකරු ස්වයං පාලන ප්රතිපත්තිය. පිටතට යන ඩයලර් (OBD) ඇමතුම් ("ප්රතිපත්ති") (Out Bound Dialer (OBD) Calls ("Policy"))